den brittiska Wallander på TV ...

meen det var ingen höjdare så jag satte mig här. Någon mer som tyckte som jag, att filmen var kass? Drömmer om kläder, skor, resor istället.. Ja, juste, glömde väskorna och klockorna också.. ;)

Var ute och motionerade innan idag. Skulle vara en powerwalk men det blev en löprunda faktiskt på cirka 4 kilometer. Kanske inga jättelånga sträckor, men jag är nöjd. Hellre fler små, och att man orkar än en på typ en mil och sen ligger man som en strandad val på soffan i två veckor och sedan orkar man ta sig ut.. Haha! Nä, bättre såhär. Iallafall för min del! :)
Efter rundan tog jag en dusch, åt lite frukt och drack vatten. Tittade på Project Runway där designerna skulle göra klänningar åt dem som tävlade i Miss Universum. Ja, tänk. Allt ska det designas åt! Jaja, nog om det!

Till kvällsmat tog jag det lyxigaste som finns. (Läs: Det bästa som finns, iallafall till varm O´boy) D.v.s Skogaholmslimpa, marmelad och några skivor ost. Kolla själva. Kanske inte mat för tusentals kronor, men jag blev mätt. Och lite därtill..
Har även lyckats kränga lite chokladpudding ikväll. Jag menar, det är sommarlov? Vem bryr sig?

Imorgon ska jag träffa Sanna-Panna-Kanna-Cykel ..... Nä, nu blev rimmet inte som tänkt. Äsch! Vi ska ha trevligt och på kvällen kränga pizza. Mmmm, längtar efter en riktigt flottig pizza med massa sååås! :love:

Kommentarer
Postat av: evelin

Jätte fin blogg!,

följas via bloglovin?:)

2011-07-20 @ 23:52:52
URL: http://evelincelise.blogg.se/
Postat av: Matilda

Lottar ut valfritt iphoneskal i bloggen! Kolla in, www.matildas.blogg.se :)

2011-07-21 @ 03:37:41
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: Michelle

jätte fin blogg du har(:

2011-07-21 @ 08:57:50
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0